Splošni pogoji
1. Splošni pogoji uporabe spletne strani GRŠKE DOBROTE
Splošni
pogoji spletne trgovine GRŠKE DOBROTE so sestavljeni v skladu z Zakonom o
varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih
komunikacijah, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in Zakona o varstvu
potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami.
S spletno
trgovino GRŠKE DOBROTE (v nadaljevanju tudi »trgovina« in »prodajalec«)
upravlja samostojni podjetnik Matej Pogačar, VIP TREND s.p. Kolodvorska
ulica 20a, matična številka: 7220197000,
davčna številka: SI238046822,
telefonska številka: 070 433 733, ki je tudi ponudnik storitev
e-poslovanja.
Splošni
pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine GRŠKE DOBROTE, pravice in
obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in
kupcem. Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa
(oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej
opozorjen na Pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z
njimi. Obvezujemo se, da poslovanje spletne trgovine poteka v skladu z veljavno
zakonodajo.
Uporaba
spletnih strani GRŠKE DOBROTE je pogojena s temi pogoji in pravili uporabe,
vključno z uporabniškimi navodili, kot tudi z veljavnimi predpisi Republike
Slovenije na tem področju. S svojim pritiskom na gumb »NAPREJ NA ZAKLJUČEK
NAKUPA« ob nakupu v spletni trgovini GRŠKE DOBROTE izrecno soglašate z njeno
vsebino in vstopate v pogodbeno razmerje s podjetjem Matej Pogačar, VIP TREND
s.p. ter potrjujete, da ste sposobni biti nosilec pravic in obveznosti iz tega
pogodbenega razmerja.
Za vse
vrste naročil izdelkov (preko spleta, preko e-pošte, telefona ali ustno v
trgovini), za katere želite dostavo, veljajo splošni pogoji in cene dostave
naše spletne trgovine www.grskedobrote.si.
2. Opredelitev pojmov
- uporabnik
ste vi, ki brskate po naših spletnih straneh, ne glede na to ali ste
fizična oseba ali pravna oseba oziroma njen zastopnik ali pooblaščenec;
- kupec
je tisti uporabnik spletne strani, ki so odloči za nakup katerega koli
izdelka (artikla);
- ponudnik
je Matej Pogačar, VIP TREND s.p. Kolodvorska ulica 20a, 9220 Lendava
- spletna
trgovina je informacijski sistem, namenjen obveščanju in ponujanju
izdelkov, ki jih trži ponudnik ter nakupu s strani uporabnikov.
3. Uporaba
Obvezujete se, da boste te spletne strani uporabljali na zakonit način.
Izključno ste odgovorni za poznavanje in spoštovanje kateregakoli oziroma vseh
zakonov, podzakonskih predpisov, pravil in ureditve, ki se nanaša na vašo
uporabo informacijskega sistema v naši spletni trgovini. S tem, ko ste pristali
na spoštovanje teh pogojev in pravil, izrecno pristajate, da ne boste:
- uporabili
teh spletnih strani za protipravno ravnanje ali vzpodbudili tretjo osebo,
da bi storila kaj takega;
- oddali
ali prenesli na te spletne strani katerokoli diskriminatorno, sramotilno,
nadlegovalno, klevetniško, obsceno, pornografsko ali drugače nezakonito
vsebino;
- uporabili
te spletne strani za lažno predstavljanje;
- pošiljali
na te spletne strani take vsebine, ki vsebujejo računalniške viruse,
trojanske konje ali drugo podobno računalniško kodo, datoteke ali
programe, ki bi lahko spremenili, poškodovali ali motili funkcionalnost
teh spletnih strani, programske opreme, računalniške strojne opreme ali
katerokoli tretjo osebo, ki dostopa do teh spletnih strani;
- pošiljali
na te spletne strani, posredovali s pomočjo elektronske pošte ali na
kakšen drug način prenesli take vsebine, za katere nimate pravne osnove,
da jih lahko prenesete;
- spremenili,
poškodovali ali zbrisali katerokoli vsebino, oddano oziroma vsebovano na
teh spletnih straneh;
- namerno
motili oziroma prekinjali normalni tok komunikacij v katerikoli smeri med
uporabniki in temi spletnimi stranmi;
- se
sklicevali na poslovno povezavo ali predstavljali oziroma zastopali
katerikoli poslovni subjekt, entiteto ali drugo organizacijo, za katere
nimate pooblastila za tako poslovno povezavo ali predstavljanje oziroma
zastopanje;
- oddali
ali prenesli nezahtevane reklamne, promocijske ali podobne nadlegujoče
vsebine;
- oddali
vsebine, ki predstavljajo poseg oziroma kršitev pravic intelektualne
lastnine tretjih oseb;
- zbirali
ali shranjevali osebne podatke o drugih osebah s teh spletnih strani.
Vsebine, objavljene na spletni strani www.grskedobrote.si so last samostojnega podjetnika Matej Pogačar, VIP TREND s.p. in se lahko uporabljajo le v osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je kopiranje, razmnoževanje, objavljanje, prenašanje ali kakršenkoli drug način distribuiranja katerihkoli podatkov, ki so del spletnega mesta www.grskedobrote.si, razen v primeru danega pisnega dovoljenja s strani Matej Pogačar, VIP TREND s.p.
5. Varovanje in zaščita
Matej Pogačar, VIP TREND s.p. se zaveda pomembnosti zanesljivega varovanja zasebnosti vsakega svojega kupca. V skladu z zakonskimi določili, ki formalno določajo načine poslovanja, je Matej Pogačar, VIP TREND s.p. zavezan k varovanju osebnih podatkov in preprečevanju dostopa do podatkov nepooblaščenim osebam. Uporabnik prevzema vso odgovornost za verodostojnost osebnih in kontaktnih informacij. Osebni podatki, ki jih je uporabnik oddal na spletnih straneh GRŠKE DOBROTE so shranjeni v posebni bazi podatkov in se lahko uporabljajo izključno v namene poslovanja z našimi kupci ter za občasno pošiljanje informativnega gradiva. Osebne in kontaktne informacije ne bomo uporabili v nobene druge namene in ne bomo jih razkrivali tretjim osebam. Vaše podatke iz baze podatkov lahko v vsakem trenutku na vašo zahtevo trajno odstranimo.Nakupovanje
in posredovanje osebnih podatkov je dovoljeno samo pravno in poslovno sposobnim
osebam, starejšim od 16. leta, ostale osebe morajo pridobiti zakonsko veljavno
soglasje staršev ali skrbnika.
6. Varnost strežnikov
Strežniki so pred zunanjim svetom zavarovani z več požarnimi zidovi, ki ščitijo podatke in sistem pred nepooblaščenim vdorom. Storitev nam zagotavlja podjetje Multimedija Studio d.o.o., Kraljeviča Marka ulica 19, 2000 Maribor. GRŠKE DOBROTE zagotavlja varno poslovanje z uporabo najsodobnejše tehnologije, zakonskimi določbami in uporabnikovo osebno odgovornostjo. Strežnik ob prejetju naročila preveri podatke in uporabniku vrne podatke v preverbo. S tem je odpravljena možnost, da bi bili zaradi morebitnih tehničnih napak poslani napačni podatki.
7. Povezave na druge spletne strani
Nekatere
povezave s teh spletnih strani vodijo na druge spletne strani, ki jih GRŠKE
DOBROTE ne upravlja, ne kontrolira niti ne preverja njihove vsebine. GRSKE
DOBROTE ponuja te povezave uporabnikom le kot koristen dodatek. Navedene
povezave na druge spletne strani ne predstavljajo odobravanja izdelkov,
storitev ali informacij. Ko izberete povezavo na drugo spletno stran, ste se dolžni
ravnati po pogojih in pravilih, ki jih postavlja njihov upravljalec in ki
veljajo za te zunanje spletne strani.
8. Izključitev jamstva
Izrecno
se strinjate, da razumete, da uporabljate te spletne strani oziroma katerokoli
vsebino preko teh strani izključno na lastno odgovornost. Vsebina in
funkcionalnost teh spletnih strani so vam ponujene »takšne kot so«, brez
kakršnihkoli drugih jamstev. Do obsega, ki ga dovoljuje zakon, so ta jamstva
izključna in ne obstajajo nobena druga, izrecna ali kako drugače vsebovana
jamstva ali pogoji, vključno z jamstvi in pogoji glede pravnih napak,
ustreznosti za normalno rabo ter ustreznosti za določen namen.
9. Izključitev odgovornosti
V nobenem
primeru Matej Pogačar, VIP TREND s.p. oziroma njegovi zaposleni ne bodo odgovorni
za slučajno, posredno, posebno ali posledično škodo, ki bi izvirala iz vaše
uporabe oziroma nezmožnosti uporabe teh spletnih strani.
10. Spremembe določil
GRŠKE DOBROTE si pridržuje pravico občasnih sprememb teh pogojev in pravil. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani ponudnika, razen če ni drugače posebej določeno. Vaše nadaljevanje uporabe spletne trgovine po objavi sprememb pomeni, da se z navedenimi spremembami strinjate. Priporočamo vam, da občasno pazljivo pregledate pogoje in pravila, ki so trenutno veljavna.
11. Dostopnost informacij
Matej
Pogačar, VIP TREND s.p. oziroma se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje
pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke
o podjetju Matej Pogačar, VIP TREND s.p. oziroma (ime in sedež podjetja,
matična številka),
- kontaktne
podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
(e-pošta, telefon). Naveden je naslov, na katerem podjetje dejansko
opravlja dejavnost, telefonska številka, številka telefaksa in naslov
elektronske pošte. Navedena je tudi firma in sedež podjetja na katerega
lahko potrošnik naslovi svoji pritožbo.
- bistvene
lastnosti artiklov (vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami in
garancijami) ter morebiten rok veljavnosti tega podatka,
- pogoje
dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- plačilne
pogoje,
- cene,
ki so jasno in nedvoumno določene in razvidno je prikazano, ali že
vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
- informacije
o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostav ali pošiljanja ali
opozorilo, da takšni strški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej
izračunati,
- časovno
veljavnost ponudbe - naša ponudba je dnevna in si pridržujmo pravico do
dnevne sprembe cen,
- rok,
v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice
do odstopa v skladu s 43.čl. ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s
43.čl. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- seznanitev
z odgovornostjo podjetja za stvarne napake,
- možnost
in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je ta
informacija na voljo,
- pojasnilo
postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi
za stike s kupci,
- možnosti
izvensodnega reševanja sporov,
- podatke
o vpisu v register,
- podatke
o obveznosti plačila davka na dodano vrednost in s tem povezanih
predpisanih podatkov.
Vse navedene informacije so sestavni del kupoprodajne pogodbe.
12. Naročanje
Kupoprodajna
pogodba med podjetjem Matej Pogačar, VIP TREND s.p. oziroma. in kupcem je v
spletni trgovini GRŠKE DOBROTE sklenjena v trenutku, ko GRŠKE DOBROTE kupcu
pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: GRŠKE
DOBROTE potrjuje sprejem vašega naročila). Od tega trenutka so vse cene in
drugi pogoji dokončni in veljajo tako za GRŠKE DOBROTE kot za kupca. Kot kupec
velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše
spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna
pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski
obliki shranjena na strežniku GRŠKE DOBROTE.
13. Postopek nakupa
Nakupovalna
košarica se v spletni trgovini GRŠKE DOBROTE obnaša zelo podobno kot v klasični
trgovini. V košarico torej lahko kupec spravljaja artikle, ki se mu zdijo
zanimivi in vredni nakupa, pred nakupom pa jih lahko iz košarice odstrani.
Vrednost
košarice se sproti sešteva, v košarici lahko kupec tudi spreminja količino
izbranih artiklov.
Postopek nakupa:
1. Če
kupec želi izdelek kupiti, izbere izdelek in ob njem klikne na »V
KOŠARICO«. Izdelek bo dodan v nakupovalno košarico.
2. Ko bo
kupec izdelek dodal v nakupovalno košarico, se bo zgoraj na strani prikazal
zeleni zavihek, kjer je seznam vseh trenutno naročenih izdelkov. Z nakupovanjem
ostalih izdelkov lahko kupec nemoteno nadaljuje in dodaja izdelke iz spletne
trgovine v košarico.
3. Ko
kupec želi nadaljevati nakup ali spremeniti količine izdelkov, v zeleni
košarici, ki se prikazuje desno zgoraj, klikne na povezavo »PREGLEJ« in
nato »NA BLAGAJNO«.
4. Kupec
pregleda izdelke v svoji nakupovalni košarici, ki jih želi kupiti. Če želi
katerega koli odstraniti, klikne na križec v ustrezni vrstici izdelka. Če želi
spremeniti naročeno količino izdelka, vpiše želeno količino ali klikne puščici
za dodajanje in odvzemanje količin. V tem koraku naročila lahko tudi vpiše
številko darilnega bona ali promocijsko kodo. Nato kupec prebere pogoje
poslovanja in odkljuka, v kolikor z njimi soglaša in želi nadaljevati naročilo.
Za nadaljevanje nakupa klikne na povzavo »NAPREJ NA PLAČILO IN DOSTAVA«.
5. V
drugem koraku vnese svoje osebne podatke, izbere način dostave in način plačila
ter dopiše morebitne opombe. Z vpisom in oddajo osebnih podatkov na tej strani
se strinja s prejemanjem GRŠKE DOBROTE zdravih e-novičk. Od e-novic se lahko
kasneje kadarkoli odjavi. Za nadaljevanje nakupa klikne na povezavo »NAPREJ
NA PREDOGLED NAROČILA«
6. V
tretjem koraku naročila še enkrat pregleda naročilo. Za nadaljevanje nakupa
klikne na povezavo »NAPREJ NA ZAKLJUČEK NAKUPA«
Njegovo naročilo
je oddano.
Kupec bo prejel e-sporočilo, ki bo potrdilo njegovo naročilo. Potrudili
se bomo, da bo čim prej prejel naročene izdelke. Če ima kupec kakršno koli
vprašanje v zvezi z naročilom, nas lahko pokliče na telefonsko številko 070 433
733.
V primeru
nezmožnosti dobave naročenega izdelka (v predvidenem času), bomo kupca o
predvidenem roku dobave pisno ali ustno obvestili.
14. Postopek obveščanja o nakupu
1. Naročilo prejeto
Po oddaji
naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Prek
elektronske pošte GRŠKE DOBROTE kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi
z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko
kupec to sporoči GRŠKE DOBROTE, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila
kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri
kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala.
V primeru
nedobavljivosti naročenih izdelkov, GRŠKE DOBROTE po prejemu naročila o tem
obvesti kupca. GRŠKE DOBROTE ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi
nastala zaradi morebitnih daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov,
ki jih GRŠKE DOBROTE nima na zalogi v lastnem skladišču.
2. Naročilo realizirano
GRŠKE DOBROTE v najkrajšm možnem času blago zapakira in odpošlje. V
primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, je to možno le do trenutka
odpošiljanja blaga. Svojo namero mora kupec prodajalcu nemudoma sporočiti na
telefonsko številko 070 433 733 ali po e-mailu na naslov info@grskedobrote.si.
Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni
službi, vendar mu prodajalec sme zaračunati stroške dostave in vračila blaga po
ceniku Pošte Slovenije, GLS oz. drugega pogodbenega izvajalca za dostavo
paketov, ali več, če so dejansko nastali višji stroški.
15. Izdaja računa
GRŠKE
DOBROTE ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži račun. Na računu so
razčlenjene cene in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan
preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov
glede pravilnosti podatkov na računu, če so ti enaki kot v naročilu, GRŠKE
DOBROTE niso dolžne upoštevati.
16. Cene
Vse cene
so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost. Podjetje Matej Pogačar, VIP
TREND s.p. je zavezanec za plačilo DDV. Kljub rednemu ažuriranju podatkov
se lahko pripeti, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da
se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočili odstop od
nakupa ali mu ponudili kakšno drugo rešitev, ki mu bo odgovarjala. V ceno
izdelka dostava ni všteta. Pri tem mora kupec upoštevati pogoje o dostavi, ki
omogočajo tudi brezplačno dostavo.
17. Nakup za pravne osebe
Postopek
nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da kupec v
naročilu navede podatke o podjetju in podatek o obveznosti za obračun
DDV.
Če kupec
želi račun na podjetje, zanj veljajo predhodno individualno dogovorjeni pogoji
poslovanja. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v roku 14 dni od
prevzema blaga brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
18. Pravica potrošnika (kupca) do odstopa od pogodbe
Potrošnik
(navedeno velja izključno za fizične osebe, ki kupijo izdelek za osebno rabo)
ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka prodajalcu sporoči, da odstopa od
pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok
začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje
potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom.
Odstop od
pogodbe lahko potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@grskedobrote.si.
V primeru
odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne ali po pošti na naslov
prodajalca Matej Pogačar, VIP TREND s.p., Kolodvorska ulica 20a, 9220 Lendava
ali ga osebno prinese na isti naslov. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v
roku za odstop od pogodbe se ne šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V
primeru, ko kupec poškoduje ali spremeni originalno embalažo izdelka, ga lahko
terjamo za odškodnino. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je
zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev
narave, lastnosti in delovanja blaga. V tem primeru lahko kupca terjamo za
odškodnino.
Edini
strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek
vračila artiklov, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne
službe in je odvisen od teže in vrednosti pošiljke.
Izdelek
je potrebno vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po
obvestilu o odstopu od pogodbe (nakupa). V primeru, da bodo izdelki prispeli
poškodovani zaradi neustrezno zaščitene pošiljke, lahko kupca terjamo za
odškodnino. Za pravočasno vrnjeno blago se šteje, če je bilo poslano na naslov
prodajalca pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Vračilo
opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14
dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot
ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega
sredstva in podjetje Matej Pogačar, VIP TREND s.p., zaradi tega ne nosi nobenih
stroškov.
Pri
odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust se ta kupcu ne vrne, vrne se le
vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno
sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se kupcu vrne.
Pravico
do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak
natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
19. Garancija
Artikli
imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob
predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na
računu.
Informacija
o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije
o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V
slednjem primeru lahko kupec kontaktira GRŠKE DOBROTE, ki bo zagotovila ažurno
informacijo.
Za hitro
in učinkovito reševanje garancijskih zahtevkov nas naj kupec pisno obvesti na info@grskedobrote.si ali 070 433 733 o nastali
škodi in zagotovi slike, opis ter druge podobne informacije, če je to
potrebno.
Vračilo
blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na
garancijskem listu.
20. Stvarna napaka
Za
stvarno napako gre kadar:
- artikel
nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel
nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,
ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel
nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane,
- je
prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če
je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost
izdelka se ugotavlja s preverjanjem z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste,
hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec
mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te
obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati omogočiti pregled artikla.
Prodajalec
mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne
napake svoje izpolnitve.
Potrošnik
lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti
prodajalca v roku enega meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik
mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da
stvar pregleda.
Obvestilo
o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora
izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.
Prodajalec
ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve
leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se,
da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest
mesecev od izročitve.
Potrošnik,
ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca
zahtevati, da:
- odpravi
napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago
z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne
plačani znesek.
V vsakem
primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode,
zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in
prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega
odstavka. Omenjene pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko
je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj
napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora
podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi
zahtevi iz 37.c in 38. člena zakona ZVPot.
Podjetje
mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem
prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni
storitvi sporen.
Pravico
do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o
varstvu potrošnikov.
21. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je
dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno
obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame izdelek na
prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga
je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec
kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem
izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec
izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek izroči v hrambo prodajalcu na
njegovem naslovu. Prodajalec hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 6
mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila
vseh stroškov skladiščenja (3 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev
izdelka potrebnih stroškov.
Po poteku
6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec izdelek proda in doseženi znesek
kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V
primeru, da je vrednost izdelka neznatna, ga lahko prodajalec podari v
dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec
15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji
oziroma o podaritvi izdelka, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku
stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
22. Komunikacija
GRŠKE
DOBROTE bodo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo
le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna
elektronska sporočila GRŠKIH DOBROT bodo vsebovala naslednje sestavine:
- pošiljatelj
GRŠKE DOBORTE bo jasno razviden,
- različne
akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,
- prav
tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno
bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo
uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bodo GRŠKE DOBROTE
izrecno spoštovala.
23. Omejitev odgovornosti
GRŠKE
DOBROTE se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost
podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko
lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da GRŠKE DOBROTE
ne uspejo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bodo GRŠKE
DOBROTE kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali
zamenjavo naročenega artikla.
GRŠKE
DOBROTE ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46.
člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in
vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za
odločilne ter jih GRŠKE DOBROTE v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma
sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Dopuščamo
možnost za nepravilnosti podatkov, slikovnega, zvočnega in tekstovnega
materiala na spletni strani. V tem primeru se za nastale napake
opravičujemo.
Nobeno
besedilo na spletni strani www.grskedobrote.si ni
nadomestilo za zdravniško diagnosticiranje oz. zdravljenje. Ničesar ne
predpisujemo ali priporočamo in zato ne prevzemamo nobene odgovornosti. To so
le informacije o možnih oblikah samopomoči. Če boste ravnali po njih, ne da bi
se prej posvetovali z zdravnikom, sami prevzemate odgovornost za svoje zdravje,
kar je sicer vaša ustavna pravica.
Nobeden
od izdelkov ni namenjen zdravljenju ali diagnosticiranju. Nobenega zdravljenja
ne smete opustiti ali spremeniti brez posveta z zdravnikom. Pred sočasnim
jemanjem več različnih vitaminskih, mineralnih in drugih izdelkov se
posvetujete z zdravnikom ali farmacevtom. Priporočenih odmerkov na embalaži ne
smete prekoračiti brez posveta z zdravnikom. Nosečnice, doječe matere in otroci
do 14. leta se pred uporabo posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.
Spletna
trgovina deluje 24 ur na dan, 365 dni v letu. Iz tehničnih ali drugih razlogov
so občasno možne določene omejitve v dostopu.
24. Pritožbe in spori
GRŠKE DOBROTE
spoštujejo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. GRŠKE DOBROTE se po vseh
močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema
obravnavanja pritožb.
V primeru
težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na 070 433 733 ali po
elektronski pošti na info@grskedobrote.si Postopek obravnave pritožbe je
zaupen.
Če spora
ni možno rešiti z dogovorom, je pristojno stvarno sodišče sedeža prodajalca.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z
zakonskimi normativi Matej Pogačar, VIP TREND s.p. ne priznava nikakršnega
izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Matej
Pogačar, VIP TREND s.p. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno
trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo
na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na
voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena
ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe
(EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju
potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive
2009/22/ES.
25. Vračilo izdelkov
Pomembnejši
napotki za vračilo artiklov:
- Ko vračate
artikle prodajalcu GRŠKE DOBROTE, morate priložiti obrazec za odstop od
pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
- Naslov
za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Matej Pogačar, VIP
TREND s.p., Kolodvorska ulica 20a, 9220 Lendava
- Obvezno
artikle ustrezno pripravite za transport (ustrezno varno embalažo).
- Stroške
pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno
drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- Če
uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če
garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem
pooblaščenem servisu. Seznam je naveden na priloženem garancijskem listu.
Pridobljena
nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun podjetja Matej
Pogačar, VIP TREND s.p.
26. Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
V primeru, da je kupec prejel poškodovano pošiljko, mora v skladu z
navodili Pošte Slovenije ravnati tako:
Na svoji Pošti mora nemudoma predložiti pošiljko na vpogled, vključno z
zunanjo in notranjo ovojnino ter samo vsebino (izjemno pomembno je, da se
pošiljka pusti v takšnem stanju, kot jo je prejel) in zahtevati sestavo
zapisnika. Kupec lahko tudi obvesti Pošto, da je prejel poškodovano pošiljko in
nekdo s Pošte se bo oglasil pri njemu ter naredil Zapisnik o poškodovani
pošiljki. V primeru, da s poškodovano pošiljko kupec ne bo ravnal v
skladu z navodili Pošte Slovenije, njegove reklamacije žal ne bomo upoštevali.
Po sestavi zapisnika o poškodovani pošiljki pri pogodbenem dostavljalcu,
kupec kontaktira podjetje Matej Pogačar, VIP TREND s.p., na info@grskedobrote.si
ali 070 433 733.
Kupcu
prodajalec po uspešno rešeni reklamaciji vrne kupnino ali mu pošlje nov
izdelek.
27. Končna določba
Ti pogoji
in pravila imajo naravo pogodbe.
Stranki udeleženki
v elektronskem poslovanju soglašata, da bosta ob morebitnih sporih medsebojno
priznavali veljavnost elektronskih sporočil na sodišču, če veljavnost le teh ni
bila predhodno ugovarjana skladno s postopki, ki so opredeljeni v teh pogojih
in pravilih za uporabo ter v uporabniških navodilih.
Pogoji
veljajo od 01. Septembra 2022